این افزونه یکی از متداول ترین افزونه های موجود در گوگل ادوردز است. با استفاده از آن می توانید لینک های مختلفی از سایت خود را با عناوین مختلف در تبلیغاتتان قرار دهید. قابلیت های موجود در این افزونه سبب شده است که به یکی از محبوبترین افزونه های گوگل ادوردز تبدیل شود.
موقعیت نمایش آن در سطر پایین تر از افزونه callout ( در صورتیکه فعال باشد و نمایش داده شود) و یا در سطر پایین تر از خط توضیحات تبلیغ است. ویژگی خاص آن در این است که می توانید برای عنوان هر مورد از این افزونه عبارت خاصی را قرار دهید و از همین ویژگی در واقع می توانید برای قرار دادن عبارت هایی که مرتبط با تبلیغ است و در ترغیب کاربر به کلیک کردن بر روی تبلیغ شما و افزایش بازخورد تبلیغ به شما کمک خواهد کرد استفاده کنید.
حداکثر تعداد کاراکتر مجاز برای قرار دادن در عنوان این افزونه 25 کاراکتر با احتساب space است. برای نمایش این افزونه حداقل می بایست 2 مورد از آن را برای تبلیغ ایجاد کرد و عمومأ بین 4 تا 6 مورد از این افزونه توسط گوگل نمایش داده می شود. امکان قرار دادن آن در سطوح مختلف مانند کمپین و یا هر گروه تبلیغ نیز وجود دارد.
نمایش Sitelinks برای شما هزینه ای ندارد اما در صورتیکه کاربر بر روی آن کلیک کند ، هزینه ای برابر با هزینه کلیک تبلیغ از اعتبار تبلیغ شما کسر می شود.
– افزایش CTR تبلیغ و به دنبال آن افزایش نمره کیفیت و کاهش هزینه کلیک ها. به طور معمول تبلیغاتی که از این افزونه استفاده می کنند 10 تا 20 درصد در مقایسه با حالت عادی از CTR بیشتری برخوردارند.
– ترغیب بیشتر کاربر به گشت و گذار در محتوای سایت شما.
– بهینه شدن نمایش تبلیغ و بهبود موقعیت نمایشی آن.
– امکان قراردادن لینک های داخلی متعدد و مختلف برای نمایش بهتر تبلیغ.
– در دسترس بودن صفحه های مختلف سایت برای کاربر و انتخاب سریعتر کاربر با توجه به نیاز خود.
– در صورت کلیک نکردن کاربر بر روی آن ها ، نمایش این افزونه برای شما هزینه اضافی نخواهد داشت.
– امکان افزودن ، ویرایش و یا حذف کردن آنها بدون ایجاد وقفه در نمایش تبلیغ وجود دارد.
– امکان اختصاص بودجه خاص برای نمایش آن در دستگاه های مختلف.
– امکان تعیین بازه زمانی برای نمایش آن
– نمایش آن به صورت Highlight و ایجاد جذابیت بیشتر برای کاربر
– امکان قراردادن Sitelinks به صورت بهینه سازی شده برای نمایش در موبایل
– حالت نمایش این افزونه با توجه به موقعیت نمایش تبلیغ و نمره کیفیت تبلیغ شما متفاوت است. به عنوان مثال ممکن است چهار Sitelink در یک سطر نمایش داده شوند و یا در سطر های جداگانه ، که تشخیص این حالت توسط گوگل تعیین می شود.
– برای عنوان هر Sitelink از عبارتی استفاده کنید که مرتبط با تبلیغ و لندینگ پیج اختصاص داده شده برای آن Sitelink است.
– از قراردادن لینک های مشابه برای چند Sitelink خودداری کنید.
– لندینگ پیج Sitelinks می تواند شامل لینک دانلود باشد اما قراردادن عنوان هایی مانند”دانلود کنید” و… در سایت لینک ها مجاز نیست.
– نمایش و یا عدم نمایش هر کدام از Sitelinkها توسط گوگل تعیین می شود و عمومأ مواردی توسط گوگل نمایش داده می شود که عنوان آن ها با تبلیغ شما ارتباط بیشتری دارد. بنابراین شما کنترلی بر روی اینکه کدام یک از Sitelinkها نمایش داده شوند نخواهید داشت و این موضوع توسط گوگل تشخیص داده می شود.
– قرار دادن فرمول شناور در Sitelinkها مجاز نیست.
– قراردادن برخی نماد و نشانه ها در عنوان Sitelinkها (مانند موارد غیر مجاز برای متن تبلیغ) مجاز نیست.
– تمامی قوانین گوگل در زمینه متن تبلیغ و موارد غیرمجاز جهت قراردادن در متن تبلیغ برای Sitelinkها نیز صدق می کند.
– با توجه به اینکه امکان کلیک کاربران بر روی Sitelinkها وجود دارد و به ازای کلیک هزینه ای از اعتبار تبلیغ شما کسر می شود ، بنابراین امکان دریافت گزارشات جامع در رابطه با تعداد کلیک بر روی هر sitelink و تعداد نمایش آن ها در پلتفرم گوگل ادوردز تعبیه شده است.
این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 1
اولین نظر را شما ثبت کنید!