صفحه اصلی هر سایت را مانند ویترین یک مغازه نقش زیادی در جذب مشتری دارد. این نقش مخصوصاً زمانی اهمیت می یابد که ورودی مستقیم به این صفحه زیاد باشد و یا به اندازه ای بر روی سئوی این صفحه کار کرده باشید که بیشترین ورودی از موتورهای جستجو متعلق به این صفحه باشد.
اگرچه کاربری که از طریق موتورهای جستجو وارد یکی از صفحات داخلی سایت شده باشد نیز، احتمال دارد به صفحه اصلی سایت نیز مراجعه کند.
با وجود تمامی این فاکتورها، اهمیت صفحه اصلی بیش از پیش در مبحث برندسازی و مارکتینگ افزایش می یابد. حال این سوال پیش می آید که چه میزان محتوا در صفحه اصلی سایت قرار دهیم؟
آیا باید تمامی محتوایی که برای سایت خود آماده کرده اید را در صفحه اصلی سایت قرار دهید؟ یا می توان خلاصه ای از هر مطلب را در صفحه اصلی قرار داد و به صفحه مربوطه لینک داد؟
حجم صفحه اصلی سایت کم باشد یا زیاد؟ از چه محتوایی در صفحه اصلی استفاده کنیم که بر روی سرعت لود این صفحه از سایت تأثیر بدی نگذارد؟
در ویدئوی زیر، مت کاتس (مدیر سابق تیم ضد اسپم گوگل) به تمامی این سوالات پاسخ داده است :
این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0
اولین نظر را شما ثبت کنید!