برای کسب و کارهایی که در دنیای اینترنت به دنبال افزایش فروش، جذب مشتری بیشتر و توسعه برند خود هستند، Pinterest یک بستر عالی می باشد. اما آیا فکر می کنید که همه چیز را در مورد پینترست می دانید؟ Pinterest یک بستر اجتماعی عظیم است که 367 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. فقط کافی است به رشد آن در طول سالها نگاه کنید. پینترست یک بستر امیدوار کننده برای نشان دادن برند شما است. اما آیا شما همه چیز را در مورد پینترست می دانید؟ در اینجا 25 واقعیت Pinterest برای آگاهی بیشتر شما آورده شده است.
به یک منبع الهام بخش برای برند خود نیاز دارید؟ به Pinterest بروید و میلیونها پین زیبا، منحصر به فرد، سرگرم کننده، متفکرانه و انگیزشی را مرور کنید.
در این میان 19٪ مردان و 9٪ نا مشخص هستند.
آمار جستجوهای بدون محدودیت در Pinterest زیاد است: 97٪. این فرصت بزرگی به شما می دهد تا وقتی افراد در مراحل اولیه خرید هستند، محتوای برندتان را در معرض مخاطبان خود قرار دهید. نام تجاری شما ممکن است ایده ای را داشته باشد که آن ها به دنبالش هستند.
در اواخر سال 2019 ، پینترست از اسنپ چت به عنوان سومین شبکه اجتماعی محبوب آمریکا پیشی گرفت. این شرکت در حال حاضر 88 میلیون کاربر فعال ماهانه، در کنار Facebook و Instagram دارد.
از این مقدار، 350 میلیون دلار در ایالات متحده و 50 میلیون دلار در سطح بین المللی کسب شده است.
این شبکه اجتماعی در رده دهم و در کنار شرکت های بزرگی مانند Apple ،Android ، Disney و Spotify قرار دارد.
کاربران Pinterest کنجکاو، با ذهن باز و خلاق هستند. اگر برند شما فاکتورهای جدیدی را که کاربران به دنبال آن هستند دارد، شانس بالایی برای تبدیل آنها به مشتری خود دارید.
اگر مخاطبان خود و آنچه که آنها دوست دارند را می شناسید، می توانید به راحتی با محتوای Pinterest آن ها را به سمت خرید از خودتان سوق دهید.
هم اکنون بیش از 247 میلیون کاربر فعال ماهانه در Pinterest از خارج از ایالات متحده وجود دارد. از این گذشته، Pinterest انتظار دارد که پایگاه بین المللی آن در آینده از پایگاه ایالات متحده نیز پیشی بگیرد.
حتما با اهمیت ویدئوها در بازاریابی دیجیتال آشنایی دارید. محبوبیت ویدئوها در پینترست، جایی که نمایش های ویدیویی سال به سال به طور پیوسته رشد می کنند، کمتر نیست.
این امر به کاربران روش های بیشتری برای تعامل با محتوای ویدیویی ارائه می دهد.
پین های مرتبط با Life Moments (لحظات زندگی) در این اپلیکیشن شامل موارد زیر است:
پین های Life Moments دارای 22 درصد افزایش فروش هستند.
با این کار بیش از 2 میلیارد جستجو در ماه اضافه می شود.
بله ، زنان بر جهان پینترست تسلط دارند. اما این بدان معنا نیست که مردان در این شبکه اجتماعی فعال نیستند. در حقیقت، پدران ایالات متحده در Pinterest از سایر کاربران فعال تر هستند. آنها 62٪ بیشتر از میانگین کاربران جستجو می کنند!
آمارا بالای استفاده از اپلیکیشن پینترست نسبت به سایتش به این معناست که اگر سایت شما هنوز برای نمایش در موبایل بهینه نشده است، زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید.
برای مقایسه، این درصد برای Facebook فقط 14٪ است.
مخاطبان Pinterest نسبت به پین های مبهم یا بریده شده تعامل کمتری دارند. برای جلوگیری از این امر، از تصاویر عمودی با کیفیت بالا برای پین های خود استفاده کنید. نسبت ابعاد 2:3 بهترین است. به عنوان مثال، 1000 * 1500 پیکسل.
کاربران این اپلیکیشن فیلم های تبلیغاتی با محتوای داستانی را 32٪ بیشتر از فیلم های بدون موضوع تماشا می کنند. داستان شما لازم نیست طولانی و پیچیده باشد. اضافه کردن یک عامل انسانی، مسیری طولانی را برای تقویت تعامل پیش خواهد برد.
قسمت توضیحات پین یک معدن طلای با ارزش برای ارائه اطلاعات به مخاطبان است. از آن عاقلانه استفاده کنید.
مخاطب شما روی لینک شما کلیک می کند زیرا آنها به پین شما علاقه مند هستند. این بدان معناست که اگر صفحه فرود با پین شما بیش از حد متفاوت باشد، احتمالاً آنها احساس ناامیدی کرده و سایت را ترک می کنند. در حقیقت، پین های مطابق با صفحات فرود 13٪ نرخ تبدیل بیشتری دارند.
این موضوع بسیار تعجب آور است، زیرا همیشه گفته شده که تا زمانی که خریداران با محصول ما درگیر نشده اند، جزئیات قیمت گذاری را مخفی نگه داریم. اما ذکر قیمت محصولات یا خدمات در توضیحات پین منجر به فروش 28٪ بیشتر می شود.
کاربران پینترست تمایل دارند کیفیت محصولات یا خدمات شما را در عملو به صورت واقعی ببینند. بنابراین، استفاده از تجربیات خریداران و مشتریهای قبلی می تواند بهترین راهکار برای افزایش اعتماد کاربران باشد.
استفاده از یک جمله انگیزشی در توضیحات پین می تواند نرخ تبدیل را 70٪ افزایش دهد. برای برانگیختن احساسات کاربران از کلمات قدرتمند استفاده کنید.
در حقیقت ، 56 میلیون کاربر با محتواهای شامل رستوران های فضای باز، اتاق های نشیمن هندی، چشمه های فضای باز و موارد دیگر ارتباط برقرار می کنند.
کاربران پینترست فقط برای یافتن ایده های بسته بندی هدیه از این شبکه اجتماعی استفاده نمی کنند بلکه برای تصمیم گیری های مهم و جدی خود نیز از این اپلیکیشن استفاده می کنند.
قبل از هر چیزی به این نکته توجه داشته باشید که در Pinterest جسور باشید. شما باید بدانید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند، چه چیزی را جست و جو می کنند تا آنها را در مقابلشان قرار دهید. از عکس های خیره کننده و ویدئوهای داستانی استفاده کنید، CTAهای قدرتمندی را بنویسید. با اندکی صبر و توجه به کیفیت محتوای پین های خود، از آنجا که تعداد بسیار زیادی کاربر در پینترست وجود دارد، به مروز زمان شاهد تبدیل عظیم کاربران به مخاطبان خود می شوید.
منبع : searchenginejournal
این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
امتیاز 4.3 / 5. تعداد نظرات : 8
اولین نظر را شما ثبت کنید!