کمپانی مطرح گوگل به مناسبت 10 سالگی پلی استور خود (Google Play)، لوگوی این سرویس را تغییر داد. البته لوگوی جدید گوگل پلی تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد و طراحان تغییرات خیلی زیادی را در این نماد ایجاد نکردهاند.
بر اساس تصویر فوق، بیشترین تغییرات مربوط به بخش رنگها است و در لوگوی نسل جدید، رنگها با غلظت بیشتری مورد استفاده قرار گرفتهاند. البته گوشههای لوگوی جدید کمی گرد تر شده است.
هرچند تغییرات زیادی در لوگوی Google Play صورت نگرفته است اما تیان لیم، معاون بخش گوگل پلی معتقد است که لوگوی جدید، جادوی گوگل را بهتر به نمایش میگذارد و مطابق با برندینگ این شرکت طراحی شده است. به گفته لیم، نماد جدید پلی استور با توجه لوگوی سرویسهای دیگری همچون Search، Assistant، Gmail و … طراحی شده است.
گوگل از سال 2012 سرویس پلی استور خود را برای دانلود اپلیکیشنها و بازیهای مختلف راهاندازی کرد و هماکنون کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. تیان لیم با بیان اینکه در حال حاضر 2 میلیون توسعه دهنده برای طراحی برنامههای پلی استور با این شرکت همکاری میکنند، گفت: در حال حاضر هر ماه 2.5 میلیارد کاربر در بیش از 190 کشور از اپلیکیشنها، بازیها و محتواهای آنلاین گوگل پلی استفاده میکنند.
افزون بر باز طراحی لوگو، گوگل پلی به مناسب 10 سالگی خود پیشنهادهای ویژهای را برای امتیازات Google Play Points در نظر گرفته است و کاربران با هر بار خرید درون برنامهای، 10 امتیاز دریافت خواهند کرد.
منبع: theverge
این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0
اولین نظر را شما ثبت کنید!