» توجه:
1. در فرآیند ارتقای هاست هیچ خللی در فایل ها و کنترل پنل فعلی شما ایجاد نخواهد شد و شما می توانید بدون مشکل یا نگرانی ارتقای هاست خود را با حفظ اطلاعات انجام دهید.
2. در صورتی که برای هاست فعلی شما فاکتور تمدید صادر شده باشد امکان تغییر پلن وجود ندارد. در این صورت می بایست ابتدا فاکتور تمدید را پرداخت نمائید، سپس اقدام به تغییر پلن هاست خود نمائید. امکان حذف فاکتور تمدید وجود ندارد.
» راهنمای تغییر پلن هاست:
1. به ناحیه کاربری خود در برتینا وارد شوید. ( آدرس clients.bertina.ir )
2. از برگه سرویسها بر روی “سرویس های من” کلیک کنید
3. بر روی دکمه “مشاهده مشخصات” مقابل سرویس خود کلیک کنید
4. در انتهای صفحه گزینه ارتقا را انتخاب کنید.
5. پلن مورد نیاز برای کاهش و یا افزایش را انتخاب نمایید.
توجه مهم: در انتخاب دوره پرداخت دقت نمائید. در صورتی که هاست خود را در ابتدا 1 ساله خریداری کرده اید در هنگام ارتقا نیز دوره پرداخت را 1 ساله انتخاب کنید. دوره پرداخت ارتقا می بایست با دوره پرداخت خرید اولیه یکسان باشد.
6. یک فاکتور برای شما صادر خواهد شد و مقدار هزینه اضافی به صورت خودکار برای شما محاسبه خواهد شد.
7. اگر فاکتور را پرداخت کنید ارتقاء به طور خودکار انجام خواهد شد، در غیر این صورت بعد از 2 هفته فاکتور حذف خواهد شد.
» توجه:
1. در این حالت شما تنها تفاوت قیمت دو پلن را پرداخت خواهید نمود همچنین در صورت کاهش پلن یک فاکتور 0 ریال برای شما صادر می گردد و پلن هاست شما کاهش می یابد. توجه داشته باشید در حالت کاهش مبلغی بازپرداخت نمی گردد و تنها در دوره پرداخت بعد فاکتور مربوطه برای هاست کاهش یافته صادر می گردد.
2. اگر بعد از انجام عملیات فوق، ارتقای هاست شما به طور خودکار انجام نشد، هرچه سریعتر یک درخواست به بخش پشتیبانی (بخش مالی) ارسال نمائید تا ارتقای هاست شما به صورت دستی اعمال شود، ارسال درخواست:
https://support.bertina.ir/index.php?_m=tickets&_a=submit