درخواست های خود را فقط از طریق سیستم پشتیبانی پیگیری کرده و از تماس تلفنی با بخش فروش خودداری کنید.
در هنگام پیگیری به موارد زیر دقت کنید:
1 – پاسخ دریافت شده را با دقت مطالعه و دستورالعمل های آن را به طور کامل انجام دهید
2 – اگر پاسخ دریافت شده، قانع کننده نبود و یا نیاز به بررسی مجدد داشت، در همان ایمیل دریافتی درخواست خود را reply کرده و از ارسال درخواست تکراری خودداری کنید.
3 – اگر پشتیبان از شما اطلاعاتی را درخواست کرده و یا سوالی پرسیده، پاسخ را در همان ایمیل دریافتی reply کنید.
4 – درخواست های خود را به صورت رفت و برگشتی پیگیری نمائید تا مشکل برطرف شود