در مواقعی ممکن است به دلیل خطا در سیستم بانکی مبلغ فاکتور از حساب شما کسر شود اما به حساب برتینا واریز نشود.
در این حالت شما باید صورتحساب کارت خود را بررسی نمایید تا مطمئن شوید مبلغ از حساب شما کسر شده است.
بصورت معمول طی 2- 48 ساعت مبلغ مجدد به حساب شما مرجوع خواهد شد و شما با بررسی صورتحساب بازگشت، مبلغ را در صورتحساب خود مشاهده خواهید نمود
در صورتی که مبلغ به حساب شما بازنگشت ایمیل های خود را چک نمایید و بررسی نمایید که آیا ایمیل با عنوان دقیق: " BERTINA تایید پرداخت فاکتور" در رابطه با فاکتور مربوطه دریافت نموده اید یا نه.
در صورتی که ایمیل با عنوان ذکر شده دریافت نموده بودید جهت پیگیری در پرتال پشتیبانی درخواست خود را ارسال نمایید.
توجه: عنوان ایمیل باید دقیقا " BERTINA :تایید پرداخت فاکتور" باشد و دقیقا در رابطه با فاکتور کنونی و نه فاکتورهای پیشین باشد ، عناوینی مانند " BERTINA : تایید سفارش" متفاوت می باشند.
https://www.behpardakht.com/ContactUs.html
توجه: در صورتی که پرداخت شما فوری باشد شما می توانید مجدد اقدام به پرداخت نمایید در صورتی که مبلغ اول از حساب شما کسر شده بود شما می توانید درخواست مرجوع نمودن کامل مبلغ اول را ارسال نمایید.