logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : سه‌شنبه ، 13 آگوست 2013 در دسته : عمومی و مالی - بازدیدها : 1,435
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 میانگین رای : 5,00از 5) رای
Loading...

پرداخت صورتحساب هایی که دسترسی به ناحیه کاربری آن ندارید

در صورتی که جهت تمدید سرویس خود در برتینا ،به ناحیه کاربری دسترسی ندارید مطابق با راهنمای زیر عمل نمایید:

-از طریق لینک زیر یک درخواست به واحد پشتیبانی ارسال نمایید و مشخصات سرویس مورد نظر خود را که تمایل دارید آن را تمدید نمایید در همین درخواست اعلام نمایید.
https://clients.bertina.ir/submitticket.php?step=2&deptid=6

-در صورتی که تمدید سرویس مورد نظر امکانپذیر باشد،هزینه و شماره فاکتور توسط واحد پشتیبانی به شما اعلام خواهد شد تا نسبت به پرداخت مبلغ مذکور به صورت ذیل اقدام نمایید.

روش پرداخت : کارت به کارت
شماره کارت : 6104337368761878
نام صاحب حساب : فناوری پیشرفته پارسیان

-سپس شما می بایست اطلاعات پرداخت به شرح ذیل را از طریق همان درخواست برای واحد پشتیبانی ارسال نمایید تا نسبت به تایید پرداخت و تمدید سرویس مورد نظر توسط پشتیبانی اقدام گردد.
شماره کارت 16 رقمی پرداخت کننده وجه :
نام پرداخت کننده:
شماره فاکتور:
شماره 16 رقمی کارت (شماره کارت واریز کننده):
شماره ارجا(پیگیری):
تاریخ و زمان واریز وجه:
مبلغ واریز شده:

نوجه مهم: در این حالت تحت هیچ شرایطی و هیچ بخشی از مالکیت سرویس ها به فرد پرداخت کننده منتقل نخواهد شد و تنها پرداخت کننده به جای فرد دیگر (مالک کنونی) اقدام به پرداخت نموده است و مالک کنونی در هر زمان می تواند هر نوع اقدامی بر روی سرویس انجام دهد.
در این حالت پرداخت کننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت و مبلغ پرداخت شده وی عملا به مالک کنونی منتقل شده است و امکان بازگرداند آن وجود ندارد.

توجه مهم: در این حالت هیچ گونه دسترسی در اختیار پرداخت کننده قرار نخواهد گرفت و تمامی دسترسی ها در اختیار مالک کنونی می باشد.

نکته: در صورتی که پرداخت کننده ادعایی بر روی سرویس پرداخت شده نسبت به مالک کنونی آن دارد تنها راه ممکن پیگیری از طریق مراجع قضایی می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.