سیستم پشتیبانی یک سیستم رفت و برگشت می باشد که تا زمان رفع مشکل در کنار شما می باشد. درصورتیکه پاسخ دریافت شده مشکل شما را رفع ننمود لطفا موارد زیر را بررسی نمایید
1. پاسخ دریافت شده را با دقت مطالعه و دستورالعمل های آن را به طور کامل انجام دهید
اگر پاسخ دریافت شده، قانع کننده نبود و یا نیاز به بررسی مجدد داشت، در همان ایمیل دریافتی درخواست خود را reply کرده و از ارسال درخواست تکراری خودداری کنید.
3. اگر پشتیبان از شما اطلاعاتی را درخواست کرده و یا سوالی پرسیده، پاسخ را در همان ایمیل دریافتی reply کنید.
4. درخواست های خود را به صورت رفت و برگشتی پیگیری نمائید تا مشکل برطرف شود