در صورتی که جهت تمدید سرویس خود در برتینا ،به ناحیه کاربری دسترسی ندارید مطابق با راهنمای زیر عمل نمایید:
-از طریق لینک زیر یک درخواست به واحد پشتیبانی ارسال نمایید و مشخصات سرویس مورد نظر خود را که تمایل دارید آن را تمدید نمایید در همین درخواست اعلام نمایید.
https://clients.bertina.ir/submitticket.php?step=2&deptid=6
-در صورتی که تمدید سرویس مورد نظر امکانپذیر باشد،هزینه و شماره فاکتور توسط واحد پشتیبانی به شما اعلام خواهد شد تا نسبت به پرداخت مبلغ مذکور به صورت ذیل اقدام نمایید.
-سپس شما می بایست اطلاعات پرداخت به شرح ذیل را از طریق همان درخواست برای واحد پشتیبانی ارسال نمایید تا نسبت به تایید پرداخت و تمدید سرویس مورد نظر توسط پشتیبانی اقدام گردد.
شماره کارت 16 رقمی پرداخت کننده وجه :
نام پرداخت کننده:
شماره فاکتور:
شماره 16 رقمی کارت (شماره کارت واریز کننده):
شماره ارجا(پیگیری):
تاریخ و زمان واریز وجه:
مبلغ واریز شده:
نوجه مهم: در این حالت تحت هیچ شرایطی و هیچ بخشی از مالکیت سرویس ها به فرد پرداخت کننده منتقل نخواهد شد و تنها پرداخت کننده به جای فرد دیگر (مالک کنونی) اقدام به پرداخت نموده است و مالک کنونی در هر زمان می تواند هر نوع اقدامی بر روی سرویس انجام دهد.
در این حالت پرداخت کننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت و مبلغ پرداخت شده وی عملا به مالک کنونی منتقل شده است و امکان بازگرداند آن وجود ندارد.
توجه مهم: در این حالت هیچ گونه دسترسی در اختیار پرداخت کننده قرار نخواهد گرفت و تمامی دسترسی ها در اختیار مالک کنونی می باشد.
نکته: در صورتی که پرداخت کننده ادعایی بر روی سرویس پرداخت شده نسبت به مالک کنونی آن دارد تنها راه ممکن پیگیری از طریق مراجع قضایی می باشد